Smile

Började dagen pigg redan 7.30, fast låg och drog mig tsm med Mattias till närmare 8. Det är inte varje morgon man får kramas innan uppstigning, det gillas skarpt! :) *Piiiiiiiik*
Sedan var det frukost för hela slanten och sedan besöka bm. Där gjordes den vanliga kollen samt en sammanfattning av min graviditet hur det gått, hur jag mått/upplevt den osv. Jag kan inte säga annat än över förväntan :)

Min bm flinade värre när jag kom in till henne (tänkte vad fasen är det nu då?!?). Men så säger hon "- Jadu, jag är juh ingen proffessor och kan inte säga svart på vitt, men jag är rätt säker på att du kommer föda snart. Du har förändrats otroligt mkt sen vi sågs sist!". (Vi sågs, förr förra veckan)
Hennes ord var helt underbara i mina öron då hon har sagt hela tiden att jag kommer gå över tiden. Men som sagt, givetvis kan hon ju inte veta säkert, men kändes förde så skönt att det lika gärna kan vara på g mot natten :D
Mattias har nu gett bebis order om att stanna inne tills på måndag då han ska döma en jäkla massa hockey i helgen. Men det skiter jag i! Jag har sagt att nu jäklar får hon komma PRECIS när hon vill ;)
(Bara därför lär jag väl gå över tiden lik förbannat haha)

Har även hunnit vara till Luleå med Mattias och hans far. Medans dom var och köpte en diskmaskin så hann jag knalla runt och köpa lite julklappar :) Guuuud vad farligt roligt det är! Och inte börjar man längta mindre efter att få julpynta här hemma heller. Nåja, tiden går fort :)

Btw, Hallonbladsteét var supergott! Så vare sig det "hjälper" lr inte så får jag iaf dricka gott te :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0