Premiär turen avklarad

Ja idag var det då dags för premiär turen av vagnen och det gick kanon. Inte nog med att vi är riktigt nöjd med vagnen då det inte bara visade sig vara snygg, utan förbannat skön att köra också! Sen hade vi dessutom världens snällaste bebis som låg där och snarka under hela shoppingen ;)
Vi var bla på HM där det försvann en hel del pengar haha, och det roliga är att det är Mattias som plockade på sig och köpte ca 90% av grejerna. Och med grejerna menar jag givetvis massor med kläder till Molly :D Så nu har hon fått en massa fint, min fina tjej!

Förövrigt går allt hur bra som helst. Molly äter, sover och bajsar precis som hon ska :) Det enda som är jobbigt är att hon är täppt i näsan och har därför ibland tung att andas och då håller mitt mamma hjärta på att gå sönder :S Det skär i mig att höra min lilla bebis ha så tungt. Har provat med koksaltlösning och nässug, ibland hjälper det och ibland inte. Hon hade ju lite intryckt näsa när hon föddes med dom sa att det kommer gå till sig, vilket det redan håller på att göra, men dom tror även nästäppan hjälper till därifrån också. Hojja! Blir det inte bättre snart så får vi åka in så får dom ta sig en titt.

Just nu ligger min lilla skatt alldeles brevid mig och snarkar. Hon är så fin så det gör ont i mig när jag tittar på henne. Det är verkligen skrämmande hur sjukt mkt jag älskar denna lilla varelse och hur glad jag är att få vara hennes mamma. Älskade unge <3
Nu ska jag och bebis göra oss klara för sängen, är riktigt trött! Men först tänkte jag bjuda på lite bilder av dagen shopping.
Och jajuste, vi har haft främmade också från Robba och hans dotter Cornelia (Av dom fick Molly en nalle/lejon snuttefilt), Sandra och Adam (av dom fick hon en hello kitty dress), och sen Tobbe och av henne fick hon en slant att sätta in på sparkontot plus att han hade beställt något hon skulle få senare :) Tack snälla ni!

Mollys presenter :)













Sen var jag lite busig och köpte en klocka till mig själv. Men jag fastnade som för den på en gång. Plus att den kostade faktiskt bara 129:- vilket jag inte tycker är så mkt att disskutera :)


Kommentarer
bella

grattis vilken sötnos! jag vet hur du känner dej, Folke är också jätte täppt att han inte kan andas när han ammas stackarn!vi har ju fått börja ge ersättning,för mjölken har inte ännu runnit till!=/less..Vart har din köpt den där gråa stickade heldressen med knappar?såg ju jättemysig ut!Sköt om er=)

2010-11-28 @ 16:55:50
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0