Minigulrot & Banan <3

Happ. Då sitter man och eftersvettas efter det underbara bad jag nyligen tog. Dock som ni förstår så vart det kanske en aningen för varmt. Men va faan, tror min kropp behövde en hett bad för att mjukna upp. Har faktiskt inte lika ont i kroppen nå mer :) *peppar peppar..*
Vart juh som sagt inte allt för mkt sömn natten som var då jag sov i lillebrors (en aningen) för hårda säng så nu har stackars mamma och Ulf fått gå och sova i den, medans jag kan fläska ut mig i hennes dubbelsäng helt för mig själv haha. Känns nästan lite taskigt :O

Inte nog med det så var Ulf snäll och ringde här tidigare och frågade om jag ville ha någonting från draggen. Gravid som jag är så svarade jag "- En 2 liters cola och en chipspåse tack."
Och jodå, nog fick jag hem heeela min beställning! ;) Har duckit ett glas cola och knaprat i mig några chips. Dock som under hela min graviditet så smakar inte chips lika gott som det gjort förr. Det sjuka är att jag lär mig aldrig utan fortsätter inbilla mig att "den här gången kommer det vara jätte gott", men ikket!

Nu sitter jag dock här med ett stadigt "Mitt-i-natten-mål" (Mitt egna version av mellanmål) som jag plötsligt så mkt hellre ville ha än cola och chips. Målet består av minimorötter (Lr minigulrot som det så fint står på påsen), banan och ett stort glas vatten. Nåja man ska väl inte klaga, det är ju nyttigt! ;)




Nu ska jag tjocka vidare med mina natt snacks och se på Unga mödrar på weben.
P.s jag saknar min karl. Puss


Kommentarer
ellenojag

Shit nu börjar det närma sig för er.. men hoppas hon håller sig inne till Mattias kommer hem igen!! kram på er

2010-11-02 @ 18:06:30
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0