Middag för 3 (och bebis)

Dagen startade lugnt och skönt med en lugn stund i soffan med datorn i famnen (som vanligt). Lite senare åkte Mattias ner till stan och fikade med Joel. Under tiden hoppade jag in i duschen och sedan sminkade jag mig, helt otroligt! Sen kom grabbsen och hämtade upp mig så for vi och inhandlade mat som vi sedan skulle tillaga tsm :)
På menyn stod det vitlöks marinerad fläskfilé, potatisgratäng och/lr pommes, vitlöksbröd, sallad, beasås/rödvinsås. Till efterrätt serverades det blåbärspaj och vaniljglass. Vi alla tre åt som om vi aldrig sett mat förr. Dessutom hade vi så jäkla mkt mat så alla kände sig mer lr mindre tvungna att proppa i sig. Lr jaa, det hade vi nog gjort ändå ;)
Sen har alla tre legat som tre paltar i soffan och glott på tv och grabbarna har skiftat mellan datorerna och deras mobiler haha :) Sammanfattningen av kvällen: Riktigt trevlig! :)

Har vart lite duktig och lyckats skrammla ihop något foto under kvällen också som jag tänkte bjuda på :)

Här har vi då min pojkvän/sambo som ni ser...hjälpa till med maten?!?
Lr kanske inte ;) Jag måste ha missuppfattat det här med teamwork?

Här vår stackars "gäst" som får agera kock. Tack Joel för hjälpen utav grillningen.
Köttet vart kanon! :)

Vi kunde inte bestämma oss om det var pommes lr gratäng vi ville ha
så vi löste det på enklaste sättet. Vi hade både och ;)

MAAAAAAT!

En gravid kvinnas portion. Lite av allt haha ;D Ser dessutom inte lika gott
ut som jag faktiskt kan lova er att det var. Och att få äta grillat,..mmm!

Till efterrätt var vi lata och hade ekströms blåbärspaj och vaniljglass.
Det var också riktigt smarrigt! :)


Som sagt har det vart en riktigt trevlig kväll, fler av dessa tack. Kul att hitta på någonting och inte bara sitta som en palt i soffan. Ne som ni förstår så ingen bebis och inga känningar. Nu är ju dessutom klockan över 12 vilket betyder att jag kommit fram till dagen d. Den såkallade "do date". Om det vore så väl ;)
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner till sängs med världens bästa pojkvän (fast han lät mig och Joel göra istort sett allt), puss på foten ;)
Godnatt sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0