Fullt upp från morgon till kväll

Jepp, har verkligen sysselsatt mig själv precis hela dagen. Har knappt suttit ner alls idag utan har bara vart igång och gjort en jäkla massa. Nu värker dock ryggen som f*n och hela kroppen är helt slut. Hojja, imorrn blir det att ta det lugnt igen och vila ryggen. Är lite nojjig hur det kommer gå inatt med tanke på hur stel jag är redan nu :/
Näe, det får faktiskt bli lugna puckar resterande av graviditeten. Kan juh vara bra att ha lite ork och kraft i kroppen tills när man ska rulla in på förlossningen.

Märkte även idag att jag har börjat få små spår av bristningar på magen :S Så snälla bebis kom nu innan din mor spricker som en överkokt varmkorv!
Jag känner mig så sjukligt fet och stor nu alltså, men jag måste medge att tjejen nedan vinner. Fy faan vad glad jag är att jag bara har en bebis i magen. Kvinnan nedan har 8 i sin :O




Förövrigt har jag väl inte allt för mkt att skriva mer just nu?!? Är riktigt trött som sagt, dock mest i kroppen. Ska se nyaste avsnittet av 90210 och sedan krypa ner i vår ren/nybäddad säng med världens underbaraste pojkvän. Att jag är kär i den mannen, jisses alltså!
Näe, godnatt sen på er!


Kommentarer
Camilla

Ääh fyy!!

2010-11-19 @ 12:18:54
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0