En sväng på stan

Natten har vart underbar. Min älskade lilla bebis har haft en natt fri från en massa snorande och igentäppt näsa. Hon har istället snarkat på och vart hur goo som helst! Har endast velat käka och fått bytt blöjan då och då. Sen legat och myst på med mamma innan hon tillslut somnat, inte en endaste tår fälld. Underbara unge!

Sen har vi haft besök från bvc här hemma idag. Hon tyckte att vi hade en värre fin och harmonisk bebis. Fast det visste vi juh redan ;) Fick väl egentligen inte ut så mkt från besöket annars!? Pratade om allt från graviditeten till förlossningen och hur allting känns nu. Ska åka in på bvc imorrn och väga henne. Ska bli riktigt kul och se vad vågen hamnar på :)

Förövrigt har vi hunnit ränna en sväng på stan. Jag har ÄNTLIGEN inhandlat mig en vinterjacka och den är sjukt snygg och varm. Kruxet är att den är lite snäv om magen än men det var sista storleken :/ Jag kan juh ha den och så, är bara inte van att ha snäv vinterjacka heller. Dock ska jag skicka mamma på intersport i kalix imorrn och se om den finns där i en storlek större för i såna fall tar jag den. Annars behåller jag den jag har nu. Blir juh en morot till att bli av med gravid kilona om inte annat ;)

Inhandlade mig även ett par jeans leggins. Herregud man har ju bott i mjukiskläder hur länge som helst nu så jag tänkte att lite "fin" måste man väl få bli nu :) Skulle verkligen behöva köpa mig en helt ny garderob, men det har jag då inga pengar till. Ska önska mig pengar i julklapp så kanske jag får mig nått nytt plagg iaf :) Skulle dessutom behöva inhandla mig någonting att ha på mig på fredag då det är dags för begravning. Huvva!

Nå över till någoting positivt igen. Har köpt en till åkpåse overall till Molly. Den jag köpte tidigare är ju fortfarande för stor och hon kommer behöva en overall mellan den hon har nu och åkpåsen. Så jag har köpt en till. Sen köpte vi en supersöt rosa spargris till henne då hon redan fått massa pengar och dom måste ju förvaras någonstans ;)

spargrisen :)


Såg inte fören nu att bilden var suddig :/ Nåja, ni ser ju på ett ungefär :)


Mina leggins :) Hittade ett par till jag fastnade för, men det får vänta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0