Thaimat

Steg upp samtidigt som Mattias idag vilket inte direkt är så vanligt. Dock sov han jävligt länge såd et var inte jag som var duktig och steg upp tidigt, men ändå ;)
Efter lite häng vid datorn och glott på lite tv så började våra magar kurra. Så vi drog ner på stan och inhandlade oss thaimat från den lilla thai vagnen. Dom har sjukt god mat plus att den är jävligt billigt! 50kr för sex små rätter. Yummie!
Satt och såt nått avsnitt av two and a half men också. Snice snice. Men nu är det slut på det roliga. Näsan ska ner i läxböckerna nu. FY FAAA VAD LESS JAG ÄR!


Önska mig lycka till, det kan man gott och väl säga att jag behöver!!!


Kanske inte ser lika gott ut som det faktiskt är men ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0