Läslusen Emelie

Fy faan vad tråkig jag har varit den sista veckan, förlåt kära vänner. Men jag har bott i läxböckerna och verkligen slitit arslet av mig för att bli klar med allt. Två stora och jobbiga uppgifter har jag äntligen gjort bort. Nu har jag bara två kvar. Vaknade vid 10 imorse och har pluggat sen dess. Nu har jag tagit en liten matpaus (den bestod av två banaer och lite surf på fejjan). Men snart är det dags att återvända till läxsböckerna :( Tänkte försöka hinna göra bort så mkt som möjligt med tanke på att imorrn kommer Mattias hem, och jag ska jävlar i mig inte göra så mkt annat än att kramas med han, vare sig han vill lr inte! Hålla på och åka bort och lämna mig i 10 dagar fiifaan! :P


Förövrigt är jag så äckligt sugen på en utlandsresa så det är sjukt. Dels för att alla surrar om att dom ska iväg, dels för att jag har aldrig varit utomlans med Mattias (nej jag räknar inte med finland!), dels för att jag endast har vart utomlans en gång i mitt liv (Nej jag räknar inte med finland!) haha. Funderar på att tippa på travet lr spela på lotto, lr kanske keno? Fatta underbara känslan att vinna en jävla massa pengar. Då skulle Mattias få sig en smärre chock imorgon när jag hämtar honom på kallas. Så skulle jag stå där med färdig packade väskor och säga vänd om ;D höhö! Jaja, drömma kan man och det är jag förbannat bra på!

Näe nu ska jag plugga samhälls. Ska läsa 150 sidor om lag, rätt och privatekonomi. Sugen någon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0