Knas hormoner?!?

Sitter och pluggar men har verkligen fastnat så snart ger jag upp och kastar in handuken för ikväll. Har dessutom lyckats få en jäkla huvudvärk så att överhvudtaget fortsätta vara vaken känns mest dumt.
Hojja, jag har sån stress i kroppen om detta plugg så det är helt galet :S Och för att inte tala om pengar...

Näe över till någonting positivt. Jag svävar fortfarande på molm och är rent ut sagt överlycklig att Mattias är hemma. Jag vet att jag ältar det om och om igen, men det är verkligen så. Jag hörde honom för en liten stund sen ligga och babbla i sömnen inne i sovrummet, jag vart så glad när jag var påmind om att han är hemma så jag tänkte nästan springa in och pussa på han, haha. Det har ju slagit hel knas i huvvet på mig lr nått? Gravid hormoner?!?
Lr så har jag bara blivit äckligt nyförälskad av någon anledning?!

Nåja, istället för att fortsätta grunna över sånt så ska jag krypa ner till sängs, med min pojkvän som jag äntligen får sova med ;D Tjat, tjat, jag vet ;D Feeeelååååt!

Godnatt sweeeeedz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0