Då var man inte längre 20 då

Nepp nepp. Idag har jag gått och blivit gammal, hela 21 år. Voi voi, vad kommer här näst? 22? Asjobbigt.

Har bakat en jäääääkla massa cupcakes, inhandlat en massa annat fika. Plus att jag lyckats göra den godaste tårtan någonsin! Den ser otroligt flickig ut, vilket jag kanske inte är känd för att vara. Men fy satan så god!
Farmor berömde den ett flertal gånger men det gjorde hon visseligen över mina cupcakes också ;)

Igår var jag Annis och elin ut på B4 och käkade först, sen begav vi oss till mammi och satt där, sen ut på B4 igen och sen avslutades kvällen mer lr mindre på lilla haha. Helt jävla värdelöst! Skönt att ha en lugn och skönt kväll ändå :)

Idag har jag sovit på tok för lite så min hjärna fungerar till och med sämre än vanligt, men jag ska nog överleva. Är hos pappa idag och kalasar för fullt. Imorrn blir det kalas hos mamma. Svett svett!
Sitter just nu och inväntar middag (försöker passa på medans det inte är allt för fullt upp här)
Kanske skriver mera sen :) Ha det gött peepz!



Helt sjukt att för 20 år sedan firade jag min första födelsedag :)
Pappa med fluffet som hjälper mig så snällt att öppna paket ;)


Inga super bilder men tyvärr dom enda jag hitta :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0