Då var den över

Tycker denna dag har gått otroligt fort, vilket egentligen har vart skönt! Har fåttlite slantar i present, skrapat 6 trisslotter och alla var nit lotter (jag och min tur). Ätit massa go fika och go tårta. Dock är det juh ännu inte slut kalasande, imorrn äre juh kalas hos mammi :)
Har haft en jätte bra födelsedag och det är bara en sak jag har saknat, min älskade Mattias. Har börjat sakna honom mer och mer nu. Dock har dagarna minskat en hel del nu. Snart är det onsdag!

Förövrigt har det inte hänt allt för mkt. Hoppades att någon skulle ge mig en utlandsresa i present, men ikket! HAHA. Nåja, den som väntar på nått gott...? fniss..

Näe nu ska jag gå och lägga mig, är så jävla trött så det är helt sjukt att jag ens pressar mig vaken för att blogga. Nåja, är huvvet dumt får kroppen lida! Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0