BABE ÄR HEMMA! :D

Äntligen! Fy faan vilken lycka. Hann bli både svettig och pirrig när jag stod på Kallax och väntade på honom haha ;D Man har ju hunnit bli helt knäpp! Jag kände mig typ blyg när jag såg honom också ;) Ja men är ju som underlig!

Nåja, nu är iaf älsko hemma som sagt. Jag har beställt MAX mat till middag så vi får väl se om jag får min vilja igenom. Men dock vill jag inte dit för att äta hamburgare, haha nej nej. Jag vill dit för att äta deras veggo sallad ;D Den är sjukligt god! Jag kan inte äta hambugare nu mer för det är för flott så magen skriker emot :S
Nåja.

juste, jag har en snäll pojkvän, på tok för snäll! Han hinner knappt hoppa in i bilen så började han och ska tömma sina fickor. Så ger han mig den ena presenten efter den andra.
Jag fick shampo och balsam från Toni&Guy, en mascara från dior, ett läppglans från lancome och en parfym från escada. FY FARAO VAD JAG ÄR BORTSKÄMD! :S Fick nästan ont i magen när han lasta allt över mig. Men tack snälla underbara älsklingen!
Ja, jag har världens bästa pojkvän!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0