9 nätter kvar

För lilla mig att sova ensammen. Min bättre hälft är nämligen ute på slut övning de närmsta 9-10 dagarna så jag och myran är hemma själv. Jag som inte alls tycker om att vara själv. Jaa, hur detta ska sluta?!?

Idag har jag kommit igång med pluggandet. Dock inte lika mkt som jag skulle velat. Däremot har jag insett av min smarta studievägledare har skrivit in mig så jag pluggar nu mer 150%, och det är defenitivt inte min tanke. Så imorrn måste jag ringa till henne och höra vad som egentligen har gått galet.

Har även hunnit vara till luleå en sväng. Var och handlade lite på gina för min käre mor gav mig tillåtelse att "födelsedags" handla lite åt mig ;D Så jag hittade lite små gott som nu infinner sig i min garderob. Tack mammi!
Hittade en sjukt snygg klocka som jag också tänkte köpa, sen hittade jag en till. Det hela slutade i en stor besluts ångest och jag fick aldrig med mig någon klocka hem. Äh, finns den/dom kvar så köper jag den/dom sen ;D

Näe nu ska jag gå kvälls prommisen med my. Har kämpat att hålla ögonen öppna så förstår inte vad jag egentligen gör vaken? En ny dag imorrn. Sov gott sverige.


Miss you hun <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0