800 grader!

Herregud vilken värme alltså! Men jag tror knappast någon har missat den. Är hos pappa nu och det är så skönt. Bara dra på sig bikinin och gå ut dirr på mornarna, här ser ingen alla ens bilringar ;P HAHA!
Igår åt vi tacos, var på badstranden (minsta bror badade i havet), sen såg jag, pappa och Dennis på film, det var trevligt :)

Idag begav jag mig till Kalix och har vart och knallat runt själv först ett tag, sen ringde jag min moster så jag följde henne och fikade på lyktan. Fick träffa söt "musse" också :) Jajuste, ska vara barnvakt åt Amelia på fredag också, ska bli riktigt kul! :)  Ska hitta på massa bus och hyss ;)
Jag mår jätte bra i takt med solens strålar. Hade dock behövt pressa lite också, men det här med att sola är inte riktigt mig grej, tycker det blir för varmt och får panik haha! Funderar seriöst på att köpa en mindre pool och fylla här hemma hos pappi ;)
Saknar Mattias bara...

På tal om pool, babe jag vill flytta till hus och ha pool på bakgården. Det är väl ok? Fniss ;)


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Har slarv pluggat idag så jag måste verkligen ta itu med det idag :/ Nåja, jag överlever. Nu blir det iaf ungsteks lax och pottis till middag. Sen jordgubbar och glass till efterrätt ;)


Kommentarer
Veronica

Hörru du, du kan gärna adda mig på MSN istället. Lättare att prata där än här =)

2010-05-20 @ 16:13:06
URL: http://jagerving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0