8 nätter kvar

Än så länge lever jag. Har dock haft en otroligt,...låång dag idag haha. Bredbans bolaget har fuckkat sig så jag har varken sett på tv lr haft tillgång till det trådlösa internet på hela dagen. Och ja, jag har suttit hemma hela dagen. Inte en rolig kombination! Tur som faan att vi har dingeli-dongel internet me ;D
Har iaf pluggat en massa, är dock inte ens på halva vägen :S Blä! Känns som att man verkligen har kört fast dessutom. Typiskt!

Kvällen har jag tillbringat en liten sväng i solariet. Sen har jag tappat upp en bubbel bad där jag grävde ner mig. Inte nog med det så placerade jag även laptopen i badrummet och såg samtidigt som jag badade, ett avsnitt av DH. Det kallas lyx. Sen har jag även under dagen hunnit trycka färska jordgubbar smält i marabou choklad. Stackars mig!

Näe, nu måste jag ta tag i detta och faktiskt sova för imorgon är schemat fullspäckat ända från morgonen. Sen måste jag hinna plugga också. stress stress.
Nåja, sov gott sen då sverige :)





And of course, i miss my maaan! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0