7 nätter kvar

Tills jag kan krama min karl! Men jag lever än, duktiga jag haha.
Idag har jag som sagt haft en massa på schemat innan lunch. Allting gick som planerat plus att jag hade fått mitt löshår så jag kunde åka till Kalix :D Så nu sitter jag inne på "mitt" rum hos mamma. Skönt att vara hemma och ha sällskap för den delen.
Min käre moder har varit så snäll och satt in löshåret så nu ÄNTLIGEN är jag långhårig igen :D Wunderbart! Jag KANSKE lägger upp någon bild imorrn, annars blir det säkert nåfon på fredag då man gjort sig fest fin ;P

Imorgon är det plugg som gäller. Måste verkligen göra bort en jäkla massa plugg imorgon annars kommer jag ha magsår innan söndag! Men det ska säker gå bra.

Nu ska jag sluta nöta samma låt som jag blir så fruktansvärt nostalgisk av. Och varför jag blir det av just denna låt vet jag inte? Tänker iaf på när vi bodde i kalix och jag var puklarv haha ;D Memories <3
Näe nu ska jag se om det kommit nå ny avsnitt av 90210, sen sussa. Sov gott sverige!


Och ja hjärtat, jag saknar dig <3


Kommentarer
Camilla

Klart du ska lägga upp en bild ;)

2010-05-06 @ 21:47:53
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0