unbelievable

Idag är det fredag,..igen! Underbara fredagar! Jag vet inte riktigt vad det är, men så fort fredagen har kommit så infinner det sig något lugn inom mig. Idag har det dock vart nästan lite för lugnt. Har vart trött som fasen hel dagen haha ;D Dock var jag duktig och städade hela laggen igår så idag har jag"rätt till" att lata mig ;D höhö.

Imorrn är jag bjuden på fest men har ännu inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra. Ska iaf vara nykter, har ingen som helst lust att dricka. Men va faan, jag är juh lika störd nykter som full så ;)

Ikväll blire mys med babe och det ska bli helt Fu**ing underbart! Har längtat efter det hela veckan så ;)
Jag är grymt sugen på nå god middag också men får se om jag orkar laga nå sånt haha. Kanske Mattias känner sig manad att ställa sig bakom spisen? ;)

Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sminka mig. Ska bevisa min pojkvän att jag faktiskt inte ser ut som ett lik konstant höhö. Ha det gött people!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0