Tänker så det knakar

Tänk skulle man kunna stnga av hjärnan, iaf ett par dagar. Ladda batterierna liksom. Min hjärna har en tendens att tänka på tok för mkt på saker den egentligen inte alls bör tänka på. Just nu är jag inne i en sån period. Jisses alltså!
Dessutom nu när jag är ensam hemma (Mattias är i tåme) så tänker man juh inte direkt mindre. Är så läskigt tyst här hemma. Har försökt sysselsätta mig på bästa sätt. Har vart och handlat gardiner och lite smått, sen handlat lite mat så man överlever. Har vart duktig och hängt upp gardiner i köket så nu behöver folk inte längre tro att vi är lestadianer.

Funderar starkt på att bada hunden också, hon luktar illa. Juste, måste plocka in disken också. BLÄÄÄÄ! Har bara jätte roliga grejer att roa mig med. Imorrn kommer äntligen älsko hem, ÄNTLIGEN! Helt knas hur mkt jag saknar honom efter bara 2 dagar haha. He´s my löööwe ;)


Nu funderar jag på att ta en liten kvälls prommis med myran och sen kanske återkomma till det där med att bada henne!?! Hmmm.
Ha det gött people!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0