Innebandy och för mkt burgare

Efter en väldigt lugn och skön dag som vi mesta dels har spenderat på hotell rummet, så for vi på innebandyn. IBK Dalen förlorade dock med 6-5, vilket var lite synd. Men det vart iaf en spännande match :)
Efter matchen begav vi oss runt stan för att leta oss något matställe. Dock hade bara MAX öppet så det blev att äta där, igen. Käkade där tidigare idag. Näe men knappt någon ångest. Plus att det var riktigt äckligt att äta där två gånger på samma dag, hojja! Nåja, vi var ju tvungen att äta något så.


Imorrn ska vi springa runt på stan, käka lunch med en polare till Mattias. Sen käka middag med Mattias farbror och hans kusiner. Det blir säkert trevligt :)  Något mer tror jag ännu inte är planerat!? Äh, vi är ju på semester ;D

Nu måste jag försöka sussa så jag orkar stiga upp och käka hotell frulle, det är faktiskt viktigt!


Saknar min bäbis btw. Min lilla prinsessa <3


Top model doggelito ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0