Ilska i kroppen

men fjärilar i magen. Så har det kännts idag. Mitt humör har vart långt i från det bästa idag. Vet egentligen inte riktigt varför!? Har bara känt att jag stört mig på det mesta runt omkring mig.
Däremot springer jag och pussar på mattias en hel del. Visst pussar jag på honom annars också, men nu är det mer än någonsin. Får fjärilar i magen bara jag tänker på hur kär jag är i honom. Haha ja nog är man lite knasig.

Drömde inatt att jag gifte mig btw. Drömde dock att jag försov mig och att alla stod och väntade på mig när jag väl kom dit. Pinsamt! Nåja, förhoppningsvis händer väl inte den dagen jag faktiskt ska gifta mig haha.


Ikväll har jag sett på hockeyn med babe. I pausen passade jag på att ge myran hennes otroligt välbehövda bad, som hon faktiskt inte hade allt för mkt emot. Så nu är hon fluffig i pälsen och luktar jätte gott!
Resterande av kvällen ska jag tillbringa att pussa på mig karl ;) Pirri pirri, höhö. Godnatt Sverige!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0