Ibland är jag bara knäpp

Men för det mesta har det någon slags förklaring. Just nu känner jag mig knäpp. För det första för att jag har vart trött i ett x antal timmar men jag håller mig fortfarande vaken. För det andra för att jag har vart dum mot Mattias här tidigare. Förlåt älskling :( Jag vet inte riktigt vad det är med mig? Jag är väl bara konstig haha!

Nu är det iaf slut på lyx semestern och vi är hemma igen. Har vart jätte mysigt att få komma bort och bara ägna tid åt varandra :) Kul att träffa lite folk och så där också. Hoppas vi får göra om något liknande någon annan gång :)


Idag har jag hunnit vara med cissi en sväng. Var och fikade på stan och man fick vara ute bland lite folk. Ingenting jag direkt dör utav haha ;D Näe, men det var jätte trevligt.
Imorrn hoppas jag på lika fint väder som idag. Då vågar jag nästan lova att det blir en prommis imorrn. Iaf en liten ;)


Älskar dig gubben, förlåt igen. Tack för att du vill vara ihop med mig fast jag är knäpp haha <3


Kommentarer
alma

snygg blogg! :D

2010-03-05 @ 00:59:07
URL: http://almaass.devote.se
mary

fiin blogg! kika gärna i min o skriv gärna en söt kommentar=)

kraam

2010-03-05 @ 01:19:48
URL: http://dendarmarys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0