Fredag

Har tillbringat kvällen i soffan och läst. Haha snacka pro:are ;D Har iaf läst ut min bok nu "mamma, pappa, barn". Helt sinnessjukt jävla bra bok! Pratade med johanna som utav en slump håller på med precis samma bok. Hon kommer då inte bli besviken :D Så den råder jag er att köpa!
Nu ska jag tvinga min pojkvän att läsa den också ;)

Förövrigt har jag itne gjort mkt alls. Har gått hela vägen till konsum och inhandlat fredags snarra som jag tänkte sitta och smaska på här i min ensamhet. Lr fel, my är ju här men hon ligger bara och sover. Kanske inte allt för mkt till sällskap. Funderar på om jag ska se någon film. Men har då ingen aning om vad för nån!?!
Nåja, ska iaf glida ner i soffan igen. Ha det gött peepz!


Mannen säger till Gud:
"Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?"
"För att du skulle kunna älska henne", svarar Gud.
"Men Gud, varför gjorde du henne så dum."
"Så att hon skulle kunna älska dig."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0