Är ensamheten över nu?

Idag har min bättre hälft ÄNTLIGEN haft sin sista jobb dag innan "lovet". Både han och jag är lediga över påsken så jag kommer kunna se honom varenda dag :D Haha, har ju typ glömt bort hur han ser ut.
Imorrn ska vi bege oss till Kalix. Ska till pappi i ryssland och vara hos han :) Har beställt palt av farmor imorrn så jag håller tummarna att jag får det. JÄVLAR jag ska äta, jag ska införskaffa mig den tyngsta paltkoma genom tiderna. Ja om det nu blir någon palt vill säga ;)

Just nu sitter jag hemma själv, lr själv och själv, bävern är ju hemma ;) Men som vanligt så sover hon bara och nu har hon till och med slutat sova i närheten av en också. Tråk hund!
Hoppas att min käre karl kommer hem snart. Är så sinnessjukt uttråkad så det är hemskt!
Näe nu ska jag hoppa i duschen så jag luktar gott när han kommer hem höhö ;D Ha det gött peeepz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0