Åååååh!

Jag är kakka less på min hårfärg. Visst jag trivs i mörkt hår, en stund. Sen blir jag bara så jäkla less just för att den är så förbaskat tråkig :/ Sen saknar jag mitt långa hår, som vanligt. Ååååh, man ska inte sitta och titta på bilder från förr. Inte för att jag hade fin hårfärg och mitt egna långa hår. Var ju smal då också :( Blä!

Ni får ursäkta mitt sjukt spännande inlägg. Är bara så sjukligt uttråkad :S Så jag sitter och drömmer om hårfäger höhö ;) Hittade en gammal bild på en hårfärg som såg ok. Problemet är att jag har typ 4 olika nyanser i håret på bilden haha. Titta på färgen uppe på skallen haha.

Näe duschen vare!



Kommentarer
Camilla

Emelie, kom hiiiiiiiit!

2010-03-31 @ 12:49:19
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0