Wierd dreams

Inatt (förra natten) drömde jag 3 olika drömmar med samma utgångspunkt. Att jag födde en pojke. Sen drömde jag som sagt tre olika följder utav det. Jag har ju på känn att det är en lill grabb i magen och har haft det hela tiden. Efter gårdagens natt är jag inte mindre "säker" så att säga haha. Mattias tror dock det blir en liten tjej och han är inte den enda. Typ alla tror det blir en tjej. Men men, både jag och Mattias fullstädnigt skiter i vad det är för kön, herre jävlar vi ska få barn det är ju det ända som räknas! :)
Dock har jag börja fundera. Från början var vi överens om att inte ta reda på könet, nu har jag börjat tveka. Min tanke var att om man tog reda på könet så skulle det med en gång bli en person, liksom få en identitet. Och ifall det skulle hända något så skulle det kännas svårare att hantera. Dock har jag insett att det spelar ingen roll om jag vet könet lr inte, jag skulle bli knäckt om någonting hände, plus att man tydligen får veta könet då också (har jag hört iaf). Nå nu är jag iaf suuuuuuuper sugen på att ta reda på det och som sagt är det inte länge kvar till ultraljudet.
Ska dock fundera lite till, sen måste juh min pojkvän få säga sitt också såklart! :)



Idag har förövrigt vart en riktigt bra dag! Jag har vart på kvarängen med cissi och ett gäng lumpare som cissi kände. Var riktigt härligt att tillbringa lite tid i solen. Synd bara att det blåste :/ Hoppas på minst lika fint väder imorrn. Då blir det nog lite mer glassning i solen ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta plugga lite innan jag somnar. Men godnatt på er!


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-06-02 @ 10:36:46
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
emma

hejsan!.. ni gör ju som ni vill och alla har sina åsikter.. vi ville inte ta reda på körn.. för vi tänkte det får bli va det blir och vi kommer självkart älska det barnet oavsätt.. sen tycker jag att det e liksom hela grejen när mane gravid att inte veta körn.. tyckte vi i ellefall!:) men e så glad över att stella skall få en kusin :) mag bilder snart ??

2010-06-02 @ 23:38:14
URL: http://themami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0