Världens tråkigaste människa, jag vet.

Hej hopp vad bra jag är på detta med uppdatering. Har egentligen en hel del jag skulle kunnda blogga om, men jag väljer att inte gör det, inte nu iaf, det orkar jag inte :)

Idag har jag och babe hunnit vara på reptil mässa. Var väl kul att kika, men samtidigt så var det inte så mkt att se haha. Äckliga jävla spindel helveten! Men ormar är vackra djur! Nåja, kul att prova på någonting nytt :)
Sen har vi vart en sväng på stan, handlat och sen hem och käka kyckling och liiiis. Vart och kika på prinsess bröllop (på tv) också ,och under den tiden hann jag börja gruva mig för när jag ska gifta mig. Fy helvete vad jävla nervös jag kommer vara den dagen. Sen kommer jag säkert grina en jääävla massa. Huvva :S En sak är klar, den dagen jag gifter mig ska jag inte vara gravid, jag ska vara full!

Och en fördel är juh också om Mattias vill gifta sig med mig, nångång haha ;D

Förövrigt kikkar bebben på i magen, känns som sagt sjukt knas men samtidigt helt underbart. Man får sig liksom en konstant påminnelse om att det faktiskt växer en liten kotte i magen :) Och till veckan är det ultraljud, wiie! Längtar som satan.

Nu funderar jag starkt på att springa till coop, babe var nämligen så snäll och lämnade en slant så jag kan inhandla lördags godis ;D Thanks hun!
Näe, ska passa på och springa dit nu efter som det spöregnar ute, me liiiike! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0