Schaaalix

Är hemma hos pappi och chillar på för fulla muggar. Igår var det midsommar och den firades tsm med lite släktingar. Vi grillade, spela kubb och jyrade på en hel del, precis som midsommar ska vara :)
Idag har man dock sovit på tok för länge, och hel knas drömmar har jag också haft. Fast och andra sidan har jag det nästan varje natt nu för tiden. Följde traditionen och sov med 7 olika blommor under kudden, och visseligen om drömmarna var hel skumma så drömde jag iaf om Mattias. Så nu vet jag med säkerthet att det är han jag ska gifta mig med haha ;)


Näe denna dag har man inte gjort många knop. Har iaf vart och köpt lite hårfärg som jag hade planer på att stoppa uppe i skallen. Faan man ser ju ut som skrotnisse i håret :S Tror aldrig jag haft sån snuskig utväxt som jag har nu, huvva!
Sen har jag lovat att färga håret på bror också. Nåja, hur som haver är första tanken att spela en omgång kubb. Pappa är hos grannen och dom tyckte vi skulle dra en omgång lr två. sååå why not?! :)


Från igår. Farfar och...öööh...min bror.


Min lilla blommsamling jag hade under kudden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0