Onsdag (tydligen)

Ja det har tydligen vart onsdag idag vilket jag helt har missat. Jag har nämligen hela dagen fått för mig att det är tisdag idag (fortfarande). Skrämmande hur intelligent man blir som gravid, jisses alltså.
Idag har jag hunnit vara på AF igen och där fick jag då inte ut någonting vettigt alls. Sen har jag och Mattias haft besök av tomas så vi hat käkat middag och svammlat på en hel del :)

Imorrn är det dags för AF besök,..igen. Men imorrn ska jag iaf få hjälp att skriva en CV och personligt brev, vilket jag verkligen behöver! Suger på att skriva sånt där :S
Nåja, på tal om bananer, jag vart sjukt sugen på pizza, lr kyckling wook med nudlar, lr grillspett, sen kladdkaka...Mmmm. Näe tror det blir lite kvälls mat innan sängen ;)

Och på tal om andra bananer så vill jag ha ett träd, inte vilket träd som helst. Nej nej, jag vill ha ett körsbärsträd. Har velat ha ett sånt i flera år. Dock har jag hört att det kan vara en fördel att ha någonstans att plantera det också... Jisses vad jag tänker mkt!? Knäppskaft!

Näe kvällsmat vare!



(Obs, bilden är lånad från google)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0