Mysig dag

Har det varit. Har fått en hel dag med Mattias haha ;) Äh, jag orkar inte gå in djupare på det, men Mattias förstår vad jag menar. Fler av dessa dagar hjärtat! :)

Har vart runt på stan och kikat, ätit lunch på stan. Bara umgåtts och myst egentligen :) Har fått Mattias att börja nöta PP med mig. Så äckligt jävla bra serie! I början tyckte jag den var helt ok, men inte mer än så. Men jag säger då det, man fastnar!

Annars händer det inte så mkt just nu. Magen växer och det sprattlar på för fulla muggar i magen. Det är så mysigt, plus att det är skönt så man vet att det fortfarande lever där inne :) Min lilla sprattel fisk!
Höll tidigare idag på att jämföra vårt nytagna ultraljuds foto med vårtat gamla. Lilla skillnaden kan man ju säga hehe. Ska lägga in bild så ni får se :)
Nu ska jag gå och göra mig en tea kopp, kanske en macka lr två och sedan mysa ner mig i soffan och nöta lite pp med babe ;) Godnatt Sverige!




På den andra bilden kan ni skåda en av mina cystor också. Den stora svarta bollen i vänster hörn.
Det är exakt 10 veckor mellan ultraljuden. På vårt första ultraljud var bebis två cm, stor som en jordnöt. Nu är bebbens fot ca 2 cm haha ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0