"IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG..."

"...FÖR IDAG ÄR LILLEBRORS FÖDELSEDAG, HURRA,HURRA,HURRA!"

Och med vetskapen att min "lillebror" nu mera är 18 så kommer ålders nojjan krypandes, haha.  Näe men seriöst, hur faan gick detta till? Han är fortfarande typ 12 i mina ögon. Inte pga av mognad lr så med tanke på att han är jävligt mogen för sin ålder. Men,...pjaa,..lite hemskt är det ändå. Tur att det är 6 "låånga" år innan minsta lillebror blir vuxen. Det kan jag leva med. Tror jag...

Näe, men jag hoppas verkligen du har en underbar dag lillebror! Hade jag kunnat vara och fira med dig hade jag gjort det. Hade jag kunnat dricka hade jag supit dig under bordet. Och hade jag haft råd hade jag köpt dig en bil. Du fr helt enkelt låtsas att du har världens bästa syrra som gjort allt det för dig ändå haha ;D




Kommentarer
Issa

Snygg bild!!! ;)

2010-06-17 @ 11:07:26
URL: http://pinkeye.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0