Garanterat stöldfri

Om du äger en volvo 740. Jajemänsan nu är det bevisat. "forskaren" aka min pojkvän Mattias Sundelin har inatt utfört ett mer lr mindre oplanerat test. Han använde nämligen bilen sist igår vilken var kring 14.00(?) sist. Ajja, där ikring iaf. Efter det har bilen inte använtas av någon utav oss (iaf). Sen nu denna morgon så börjar han förbrilt leta efter sina bilnycklar. Han letar och letar tills han tittar ut genom tv-rums fönstret ut mot parkeringen och plötsligt utbrister "Men va faan!". Då har han lämnat nyckeln i låset (Men tur som var så hade han låst innan).
Så nyckeln har varit i låset i drygt 20 timmar och inte en jävel har kört iväg med bilen.
Jag tror ju det har sina anledningar.... Men jag ska vara tyst, jag äger inte ens en bil..
Men tack Mattias Sundelin för detta spännande resultat i din forskning. LÄNGE LEVA VOLVON!


Kommentarer
Sophie - Nicole's morsa

Haha ;P

2010-06-09 @ 13:19:00
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Bertils

hahahahaha, är den så risig? ;P

2010-06-09 @ 14:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0