Solen skiner precis som mitt humör

Idag var det jag som var vaken före Mattias, hör och häpna. Var ut med hunden och sedan vart det frukost/lunch på sängen, hann även nöta lite PP såklart ;) Värre muuusigt!
Senare under dagen har jag vart ner på stan och gjort lite ärenden. Var bland annat in på HM och kikade en sväng. Gick förbi barnavdeliningen och kika också. Satan så sugen jag blev på att börja köpa, men jag är för nojjig och vågar verkligen inte börja köpa något än :/ Vet inte riktigt när jag ska börja heller. När är det "okej" att börja köpa barnkläder egentligen?!? Som sagt, hitills har varken jag lr Mattias köpt en endaste liten pinal! Nåja.


Imorrn är det dags att åka norrut. Vi åker nämligen till Hedenäset (Mattias föräldrar) och kommer tillbringa en störra del av den närmsta tiden där. Sedan är väl tanken att hinna vara lite hos mina päron också. Nåja, det tar vi som det kommer, visst mattias? ;)

Fick btw ett roligt mms av min käre mor idag och fick dessutom lära mig något nytt. Man kan nämligen äta blåklockor, det ska tydligen vara nyttigt och gott. Smakar som salladsblad. Detta är givetvis någonting jag måste prova! Kruxet är att här ikring mig och Mattias så lär väl dom få blåklockor vi har i närheten, vara nerpissade, BLÄ!
Kanske får passa på under norröver trippen?!?

Näe nu borsta tänderna och mysa ner sig till sängs med hjärtat. Blir en tidig morgon imorrn :O



Mms:et jag fick av min mor :) Erkänn det ser gott ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0