Småfrallor

Inatt hade jag seriösa planer på att lägga mig ner och självdö. Har ju på senare tid fått jävliga ryggproblem och dom blir bara värre och värre. Igår tjurades jag och städa och tvätta vilket leder till att ryggen totalt lägger av. Jag hade så sjukt ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag började gråta halvvägs från sängen på väg till toan och hela vägen tillbaka. Det är så obehagligt för det gör till och med ont att andas :S Har ring sjukgymnasten flera gånger men har ännu inte fått någon tid, bara blivit tillsagd att ringa nästan vecka osv. Nåja, har den inte blivit bättre innan veckans slut så går jag till läkaren, för det går inte att ha det så här.

Över till någonting annat. Idag har jag vart så otroligt duktigt och bakat småfrallor för första gången i mitt liv, dock fast min käre mor strängt beordrat mig att låta baket vänta ett par dagar med tanke på ryggen. Förlåt mammi! Men jag vart så sugen :P Visst har jag ont i ryggen, men den lill värken jag har nu så vare värt det :) Hoppas det inte bara blir värre. Nåja, jag får ju skylla mig själv.

Näe, nu har jag kladdat litegrann iaf. Känner att det inte vart mkt vettigt. Men några ord vart det ju iaf :) Ska mysa ner mig med min karl. Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0