Dagarna rullar på

Ack så snabbt tiden går, men samtidigt känns det som att det går segt. Längtar efter lill trollet i magen ibland så jag tror jag håller på att bli galen. Fem sekunder senare inser jag att det är okej att det är ett par månader bort fortfarande. Jag menar, det är mkt som ska bearbetas, inhandlas och informeras innan trollungen tittar ut. Och det är ju bara nyttigt :)
Imorrn är det dags för besök på mvc. Har inte vart där sen inskrivningen så det ska bli kul :) Vet inte hundra procentigt riktigt vad mötet innebär förutom prover och liknande, men det lär juh som sagt märkas imorrn :)

Annars rullar som sagt dagarna på. Skrämmande fort med tanke på att man egentligen inte gör särskilt mkt vettigt om dagarna. Har funderingar på att börja simma, dock faktiskt inte bara för att roa mig själv utan för att min rygg håller på att ta kål på mig och bättre lär det ju knappt bli. Jag menar jag lär juh inte direkt gå ner i vikt närmsta tiden :O Jag och min cp rygg!

Idag har jag förövrigt vart lite kreativ och städat och möblerat sovrummet. Var på dollar och inhandlade gardiner och lite annat. Blev mkt nöjd med resultatet! Blev lite sommar fräscht :) Temat har tidigare vart rött men nu bytte jag ut det till beige och vitt, lite mera ljusa färger :) Även Mattias vart nöjd så det var ju pricken över i:et :)
Ska bege mig på en sista toa visit och sen kastar jag in handuken för idag, lr inatt. Lr jaa..Godnatt :)


Reslutatet :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0