Älskade sötnosar!

Jag är så sugen på vovve! Dock blir det ingen på ett braaaa tag. För och främst ska vi ha barn och då kommer vi inte ha tid med en vovve att börja med. För den dagen vi skaffar hund så ska vi verkligen ha tiden på vår sida, tid att hjälpa hunden att utvecklas på bästa möjliga sätt. Dock är jag och Mattias lite oense om vad vi ska skaffa för hund. Jag vet dock precis vad jag vill ha ;) En staffordshire bull terrier. Dom är så så sjukligt vackra så det nästan gör ont att titta på dom. Och Mattias, för att visa dig att dessa hundar är precis lika barnvänliga som vilken hund som helst som haft en bra uppfostran osv (ni vet vad jag menar), så är dom vääärldens snällaste :)
Titta bara på den här videon. Den stämmer så fruktansvärt bra!



Denna var också så jävla söt haha! :)



Prova vara arg på den här ;)
(Obs, bilden lånad från google)


nån gång SKA jag ha en sån! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0