Vi tog oss ett oförväntat stopp

Jajemänsan. Har haft det grymt bra i sundsvall. Har vart galen fylla, dans på strippstång, bad med tända ljus, god mat, halvgod mat, skratt och massa mer. Är jävligt nöjd helt enkelt! :)
Idag beslutade vi oss dock för att börja bege oss hemåt. Men vädret var inte det bästa och Mattias kom på att modo spelar imorrn på hemmaplan. Så han bestämmer sig för att vi ska ta in på hotell i örnsköldsvik, gå ut och äta och sedan imorgon kolla när modo spelar på hemmaplan. Blev riktigt överraskad och förbannat glad!

Har vart ut och ätit gott, och druckit gott, sen bara legat och haft det gott och myst på hotellrummet. Har bara en sak och säga, år 2010 kunde absolut inte ha börjat bättre. Och snart är det ett år sedan jag träffade mitt livs kärlek och han förstår nog fortfarande inte hur jävla kär jag faktiskt är i honom. Dock har jag förhoppningsvis hela våra liv tsm, på mig att bevisa det ;) Jag älskar iaf dig mattias, så fruktansvärt mkt. Du är min favorit <3


Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med älsko. Ha det bra alla. Och gott nytt år på er så här lite i efterhand :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0