Min bäbis är hemma igen!

Dagen har vart otroligt lugn. Degade på ett bra tag här hemma innan jag klädde på mig och pallrade mig till ishallen för att kolla när Mattias skulle döma en match. Matchen var inte alls spännande och Boden förlorade dessutom.

Efter det kom mammi till Boden och hälsade på och hade bäbis med sig :D (myran). Äntligen är lill skruttan hemma igen, som jag saknat henne! Och mattias givetvis :P Jag och mammi for och hämtade pizza och sen kikade vi på "paranormal activity", förbannade jävla skit film! Jag trodde verkligen (hoppades verkligen) att den skulle vara läskig, särskilt med tanke på hur många som sagt att den är det. Men ack så besvikna vi var, alla tre. Näe, hojja.


Och snart ska man stiga upp och fara på skolan och börja med gamla vanor igen. Ska börja träna igen också, som jag har längtat! Ska bli helt underbart. Måste ta tummen ur arslet  och boka svininfluense vaccinet också. Känns som att jag hade klarat mig utan, men med lite övervägan har jag bestämt mig för att ta den trots allt.


Nåja, nu ska jag tvätta bort sminket och sedan krypa ner till kojs med min bättre hälft och min lilla trollunge. Ha det gött sverige! Natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0