Inte okej!

Jag for till skolan imorse med tron om att jag skulle få börja media, men ikket. Så fort jag kommer dit säger Marie att jag tyvärr inte kan hoppa in i gruppen, och inte nog med det så är det enda alternativet kvar...*trummvirvel*...MATTE! Inte nog med att jag redan hade matte hela förmiddagen, nu har jag matte från 8.30 till 14.15. Det känns så fruktansvärt skiit! Kan säga att jag är helt sönder fuckad i hjärnan just nu. Hojja, näe ser inte fram emot resterande onsdagar...

Sen har jag inte fått mina jävla pengar ännu. Blir så arg! Är less att leva på noll. Kan inte snäll människa skänka mig ett par miljoner?! snälla!?

Annars är jag faktiskt glad, och mår bra trots det lilla *gnället* ovanför ;) Är hungrig och ser fram emot att klockan ska ticka fram lite till så jag kan börja med middagen. Funderar på om jag ska boka en tvättid lite senare i veckan? Har som inte så mkt tvätt så det känns nästan lite onödigt. Nåja, får se hur jag gör :)
Nu ska jag iaf finula lite. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0