Gööööööööteborg

Jahapp. Då har man vart där också ;D
Åkte hit i tisdags eftermiddag och imorrn bär det av hemåt mot Boden igen, vilket inte känns allt för kul med tanke på hur fruktansvärt bra vi haft det hela vår tid på resande fot :) Dock är det väl alltid lite skönt att komma hem igen.

Har vart en jäkla resa detta "vinter lov". Började med att åka från Boden till Kalix, från Kalix till Skeå, från Skeå till Sundsvall, från Sundsvall till Ö-vik, från Ö-vik till Boden, från Boden till Gbg och imorrn åker vi hem. Jisses alltså! Har hunnit med en jäkla massa också. Har bla kollat hockey i två olika arenor inom loppet av en vecka (Timrå och i Ö-vik). Fått mig modo-prylar (förbannat nöjd). Vart på dop (Mattias brorsbarn Stella). Firat nyår (i S-vall). Vart full (Galet). Lärt känna lite nytt folk (Mkt roligt). Vart ute och ätit massa gott (Alltid trevligt). Sovit på hotell (Första gången för mig, iaf i sverige). Och pjaa, en masssssssa mer :) Pricken över iet så mår jag som en solstråle, livet är äckligt underbart just nu och jag njuter av varenda sekund! Kan inte säga annat än att jag verkligen behövde denna semester :D Och tack snälla hjärtat för att du gjort så mkt möjligt och bara allmänt för att du är bäst!


Nu måste jag försöka sova lite. börjar faktiskt bli lite trött. Plus att det kommer bli en lång dag imorgon, för imorrn ska vi nämligen mellan landa i sthlm och lalla runt där ett par timmar. Jippie! Nåja, har iaf uppdaterat mig lite nu :) Ha det bäst folket! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0