Flåååt

Notbrapåattuppdateraminblogg.com

Nåja, nu är jag här och tänkte passa på och kladda lite :) Det sjuka är att när jag inte skriver något i bloggen ökar mitt antal läsare? Wierd.

Idag har vart en allmänt tung dag på skolan. Har väl egentligen inte gjort någonting ansträngande. Men samtidigt har det bara vart jobbigt, och trött har jag också vart. Men men, skoldagen tog slut till sist och jag begav mig till step-in för att förnya mitt kort. Då får jag veta att kortet vart aktiverat hela tiden som vanligt, att pengarna dragits automatiskt. Haha ska man skratta lr gråta? Alla gånger jag tänk "Jaa, nu hade jag kunnat vart och tränat, mend et går juh inte än". Så visar det sig att jag har kunnat träna hela tiden. Haha, nåja kan juh träna nu iaf ;)

Sitter just nu med färg i håret och vet egentligen inte vad jag tänkt med slut resultatet? Det återstår att se :) planen är iaf att kirra det och sen bege mig mot gymet. Dock har jag en äckel jävla hosta som jag är lite nojjig över. Jag vill juh inte bli sjuk :/ Det har jag inte tid med!


Nåja, återstår att se. Nu ska jag käka klart :) Ha det gött.


Kommentarer
sara isaksson

men konstigt då haha! exempelvis jag har dig på mina favoriter och går in 3785275 ggr per dag för att kolla om du uppdaterat kvinna vilket du inte gjort ;) du måste börja ta mer foton så man får se .. typ hur håret blev ; )hehe. hoppas du blir frisk snart!

2010-01-19 @ 15:56:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0