Det slog till ändå

Igår kände jag inte särskilt mkt alls fören mot kvälls kvisten då jag fick lite bultande smärta i armen. Helt okej tyckte jag. Men sen så började det sätta sig i skallen och har snurrat en hel del. Har sovit hur mkt som helst! Kroppen är helt slut, och jag är fortfarande helt död. Steg upp imorse och tänkte fara på skolan men det snöade framför mina ögon så beslöt mig för att stanna hemma.

Nu mår jag lite bättre och tänkte försöka pallra mig utomhus och få lite frisk luft. Dom hade ringt från fritz olsson så jag hoppas min halsband är klart. Måste iaf fara förbi och kolla. *Hoppas*. Om jag har fått det ska jag lägga in en bild sen ;D

Nu ska jag kladda lite smink i fejjan så man KANSKE känner sig lite frächare iaf. Ha det gött sverige. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0