Tandvärk och kalix

Har vart ledig idag och det har vart riktigt skönt. Vart dock ingen sovmorgon, men det gick bra ändå.
Imorrn ska jag och kolla om cystorna blivit mindre lr om dom istället blivit fler och större. Sen blir det direkt och jobba. Börjar bli lite nervös nu faktiskt :/ Men det ska säker gå bra :)

Sitter för tillfället i Kalix hos mamma. Åkte med mattias som skulle och döma hockey i haparandra, lr ska, han är där haha. Nu vart det tjorvigt. Iaf så for jag till mamma och fick smaka vårrullar för första gången i mitt liv och det var juh faktiskt riktigt gott ;D Så det lär man trycka flera gånger. Dock har jag så jävla svårt oh äta för min tandvärk blir bara värre och värre :S JÄVLA VISDOMSTÄNDER! Inte faan blir man mer vis av dom iaf, dom gör juh bara ont!
Näe, har det inte gått över på torsdag kväll så åker jag nog in på fredagen. Men men, det återstår att se.
Nu ska jag och lillebror operera ett par semlor (Läs gräva ur mandelmassan ur dom)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0