Skallebank

Gick bra att jobba, riktigt bra. Över förväntan bra med tanke på att jag har noll erfarenhet. Fick lära mig mkt nytt som jag säkert kan ha nytta av i framtiden. Nu fick jag juh även lite erfarenhet att bygga ut cv:t med.
Bara hålla tummarna att man får jobba nå mera sen :)


Har hunnit vara till tandläkaren idag också. Tur som fasen vart det inte att dra ut tanden med tanke på hur fint den satt så att säga. Dock fick jag nån spec tandkräm och munskölj för att hålla rent och döda bakterier. Dom trodde det skulle få svullnaden att minska iaf. Börjar bli riktigt less på att ha så här ont, har fan gått med det en vecka nu och det har bara blivit värre. Dock kändes det bättre efter hon tryckt på svullnaden med en spruta och sen spolat nå grejs där. Kanske inte i stundens hetta men haha.

Efter det har jag legat på soffan och zappat mellan kanlaerna. Är helt slut i kroppen! Imorrn ska jag ta mig en redig sovmorgon kan jag säga! Och äntligen är det fredag och helt :D Jag älskar helgerna!
Näe, nu borsta tänderna. Var ett slarv inlägg. blaaaaaaaaa.
Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0