Reningverket här hemma

Jepp! Denna vecka ska jag Emelie Nilsson inte äta någonting onyttigt! Okej jag kommer inte sitta och räkna kalorier, men jag kommer inte hinka cola (som jag anars gör), äta godis, chips osv. Ska dricka mkt smoothie´s, vatten och äta mkt frukt och grönt. Till middag idag blir det kyckling wook :) Har nån utav er tips på billig och nyttig mat får ni jätte gärna skicka tips :)

Till lunch har jag "tillagat" en tropisk frukt smoothie med banan, annanas, mango och papaya. Samt lite juice ner mixat i det. Trodde det skulle vara lite knepig smak, men ikket. Det var svin gott :) Sen en gulböj som tillbehör haha.


Sitter just nu och slappar i soffan en liten sväng. Sen tänkte jag fortsätta göra mina sysslor här hemma. Har vart duktig och inhandlat nå,..krokar? Vet faktiskt inte hur jag ska förklara dom, men dom hör iaf till gardinstängerna. Så nu kan jag äntligen hänga upp gardiner så folk faktiskt inser att det bor folk i laggen haha.
Näe, nu ska jag slurka i det sista av min smoothie. Hare gött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0