Lite förändring

Flyttenfebern har börjat lägga sig och man har börjat vänja sig med allt i nya lägenheten. Trivs som fisken i vattnet gör jag också :) Har fått hem lite möbler nu också. Ska bara få det tapetserat och sen invänta ny soffan. Åååh vad fint vi kommer få det :D

Har dessutom börjat plugga 50% nu. Har missat så mkt pga av cystorna och allt vad det innebär, så kommer inte få något omdöme. Då kändes det bättre med halvtid. Var juh på jobb interljuv innan jul hos en farbror som hade personlig assistans och sökte vikarier för dom hade inte en enda. Nu ringde dom idag och undrade om jag kan jobba onsdag nästa vecka, och visst kan jag det. Med glädje! :D
Ska söka jobb som en mupp också och hålla tummarna att man får något. Iaf ett extra knäck, skulle vara grymt!

Näe, nu ska jag och laga mat. Kanske skriver mera sen om jag kommer ihåg :) Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0