Lite fix

Har vart runt på stan för att hitta liknande delar till sängen ihopp om att få ihop det, dock helt utan lycka. Men nu har vi tagit bort stommen i sängen och bara lagt ner madrasserna där. Så inatt får jag äntligen sova med min pojkvän och slipper den där förbannade tältsängen!
Sen har vi vart duktiga pch plockat till här hemma så det faktiskt ser lite mera hemtrevligt ut. Dock väntar vi fortfarande på nya tapeter och nya soffan. Faan det kommer bli fint! :D

Sen har det väl inte hunnit hända allt för mkt idag. Är ruskigt trött för det vart inte många timmars sömn inatt. Men imorrn ska jag till läkarn på morron och sen bara en lektion på eftermiddagen, och sen har jag looooov! :D Faan vad underbart!


Nu ska jag sitta och kika runt på utlandsresor och drömma mig bort till varmare platser. Men har ju för fasen glömt bort hur det känns att svettas! :O


Yes please!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0