Då var fredagen över

Och den blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det är inte så mkt som blir det.
Har iaf vart duktig och gjort bort hårförlängningen på Mia nu. Jävlar vilken förändring! Hon vart riktigt fin :)
Sen har jag inte gjort särskilt mkt spännande ikväll.

Funderar på att ladda hem en jäkla massa jackass avsnitt och glo på. Har bäddat ner mig i soffan, dricker juice och knaprar i mig ballerinas nya kladdkake kex. Gudomligt goda! Har ni inte prova, PROVA!


Kul, sitter och ser på "sverige pussas och kramas" och mitt i allt visar dom en naken man som rockar rockring. Givetvis fyllde jag just munnen med en stor klunk juice och svalde ganska fel. Nu svider det i halsen :( förbannade nakne man!

Näe, nu ska jag sluta bitöna mig och vara lite social med lillebror som sitter på andra sidan luren :)
Godnatt sverige


Btw, ge mig pengar någon? Börjar bli less på fattig livet,...igen.



Lillebror <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0