Alla hjärtans dag

Började dagen med att vakna utan bakfylla, sköönt. Dock var jag inte ens full igår men haha. Det var däremot mig käre pojkvän, men då mår han som han förtjänar också ;)
Kvällen var helt ok. Var på nya utestället far east och det var riktigt fint där :) Dock kändes det som en fjortiskrog haha. Näe men det var helt ok.

Denna dag blir endast lugn. Mattias har åkt iväg till lule för att döma hockey så jag ligger hemma själv med laptopen i famnen och degar ;D Vet inte om vi ska fira alla hjärtans dag så hårt. Är inte så mkt för alla hjärtans dag. Men fick ju en nalle av Mattias så jag funderar på att överraska honom med nå mys när han kommer hem :) Dock var jag faktiskt lite romantisk när jag var och hämtade bakis mat. Bad pizza gubbarna göra en hjärta av dressing på Mattias pizza, vilket dom gjorde, tyckte dom haha. Vart inte så snyggt hjärta men Mattias fattade iaf poängen och ville inte äta upp pizzan. Nej, nu skulle han istället spara den för att kunna titta på den ibland. Dock tog det inte länge innan han ångrade sig och tröck pizzan ändå ;)

Näe, nu ska jag fortsätta ligga här och palta. Lr måste gå ut med my, sen fortsätta palta ;D Cya!


Inte så snyggt hjärta enligt mig. Men jag tycker tanken var god ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0