Tanken var iaf god...

Idag har det ju som sagt vart lucia som ni alla säkert vet. Min plan var att efter Molly fått sitt välbehövliga bad, att vi skulle ta några fina bilder på Molly iklädd i sin tomte outfit. Efter badet så åkte tomteklänningen på och kameran fram. Men Mattias tyckte att jag skulle passa på att dammsuga lägenheten medans han hade Molly. Jaja tänkte jag och gick iväg och dammsög.

Efter dammsugningen gick jag in i sovrummet för att kolla om han fått någon fin bild. Där möts jag dock av en super tjurig liten nisse som inte alls är sammarbetsvillig. Då upptäcker vi att hon är hungrig (fast hon hade ätit ca 30min innan). Så hon fick flaskan och låg i sängen och surpla i sig sin mjölk tills hon somnade. Efter det hade jag inte hjärta och väcka henne utan lät henne sova vidare. Kan säga att det vart inte så många "bra" bilder... men ska satsa på att göra det bättre någon annan dag :)
MEN jag tänkte iaf bjuda på ett par bilder som Mattias fick iaf ;)

tjurig tomte ;P


trött, hungrig och grinig. Stackarn!

Sötfröt skelar lite lätt när hon är trött ;)

Pappa vill pussas, Molly vill äta upp pappas läpp haha!


"-Äntligen fattar mamma och pappa att det är käk jag ville ha!"

"- Kan själv!"

Mätt, trött och belåten liten nisse :)

Som sagt, jag ska ta bättre bilder någon annan dag då damen är pigg, mätt och belåten ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0