Lite sömn och lite shopping

Sömn har det inte blivit mkt av de två sista nätterna. Dock inte pga av en bråkig bebis lr liknande, nej nej hon har snarkat och fisit på mer än någonsin! Det är min jäkla rygg som ska spöka :/ Sen har jag lyckas sova på något skumt sätt som har fått min nacka att fuckka sig. Typiskt :/
Har vart till sjukgymnasten idag igen och ytterligare fått några övningar att börja träna musklerna kring mitt bäcken. Sen när jag stabiliserat mig lite mer så ska han försöka knäcka lr, ptjaa, någonting sånt?!? Jag håller bara tummarna på att det blir bättre! :)

Innan sjukgymnasten hann jag dock en liten sväng på stan och inhandla en julklänning till molly och ett par mini uggs. Sen en foundation till mig (välbehövligt som f*n!) God jul på mig själv, haha.
Det var ju förövrigt jäkligt lätt att hitta hur mkt fina julklänning som helst på stan till småttingar. Dock inte lika små som Molly behöver, typ allting var från storlek 62 :( Typiskt! Nåja, tillslut hittade jag som sagt en klänning som jag tyckte var supersöt + att den inte är julig så hon kan ha den efter jul också. Så två flugor i en smäll och mamma är nöjd ;)





Mammas lilla pösmunk ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0